Po zvolení funkce Odeslané reklamace (text slouží jako odkaz) na obrazovce Menu AIS Působnostní jsou na obrazovce Přehled odeslaných reklamací zobrazeny všechny reklamace (odeslané reklamace se zobrazují podle oprávnění uživatelské role) v přípustných stavech:
Obrázek 320 - Přehled odeslaných reklamací
V sekci Možnosti vyhledávání je možné vyhledávat podle údajů: Datum odeslání, Stav reklamace, OVM, Datum změny stavu, Cíl - volby: bez výběru/ROB/ROS. V sekci Přehled odeslaných reklamací jsou zobrazeny údaje: Kód, Datum odeslání, Cíl, OVM, Datum změny stavu a Stav reklamace. Tlačítkem "VYHLEDAT" se zobrazí přehled odeslaných reklamací vyhovujících zadaným údajům v podmínce. Tlačítkem "SMAZAT KRITÉRIA" se zadané podmínky zruší a v přehledu se zobrazí všechny odeslané reklamace.
Uživatel pomocí vyhledávacích kritérií popř. přímo při prvotním načtení vybere ze seznamu požadovanou reklamaci. Po výběru jedné konkrétní reklamace a pomocí textu ve sloupci Kód, který slouží jako odkaz, se uživatel dostane na požadovanou obrazovku detailu odeslané reklamace.
V každém stavu odeslané reklamace je přístupné pouze tlačítko "ZPĚT NA PŘEHLED", které slouží k návratu na přehledovou obrazovku. Uživateli nebude při odchodu z obrazovky zobrazeno žádné hlášení.
Obrázek 321 - Detail odeslané reklamace do ROB ve stavu Reklamace odeslána
V žádném z výše uvedeném stavu odeslané reklamace nejsou na detailu přístupné žádné další funkce. Detail odeslané reklamace slouží pouze k zobrazení a zjištění stavu vyřízení odeslané reklamace.
Na detailu odeslané reklamace je zobrazena sekce Údaje odeslané reklamace, která obsahuje údaje:
|