Odeslané reklamace

arrow-up arrow-left arrow-right

 

Po zvolení funkce Odeslané reklamace (text slouží jako odkaz) na obrazovce Menu AIS Působnostní jsou na obrazovce Přehled odeslaných reklamací zobrazeny všechny reklamace (odeslané reklamace se zobrazují podle oprávnění uživatelské role) v přípustných stavech:

Reklamace odeslána,
Reklamace předána editorovi,
Reklamace vyřízena.

 

aisp_320

Obrázek 320 - Přehled odeslaných reklamací

 

V sekci Možnosti vyhledávání je možné vyhledávat podle údajů:

Datum odeslání, Stav reklamace, OVM, Datum změny stavu, Cíl - volby: bez výběru/ROB/ROS.

V sekci Přehled odeslaných reklamací jsou zobrazeny údaje:

Kód, Datum odeslání, Cíl, OVM, Datum změny stavu a Stav reklamace.

Tlačítkem "VYHLEDAT" se zobrazí přehled odeslaných reklamací vyhovujících zadaným údajům v podmínce.

Tlačítkem "SMAZAT KRITÉRIA" se zadané podmínky zruší a v přehledu se zobrazí všechny odeslané reklamace.

 

Uživatel pomocí vyhledávacích kritérií popř. přímo při prvotním načtení vybere ze seznamu požadovanou reklamaci. Po výběru jedné konkrétní reklamace a pomocí textu ve sloupci Kód, který slouží jako odkaz, se uživatel dostane na požadovanou obrazovku detailu odeslané reklamace.

 

V každém stavu odeslané reklamace je přístupné pouze tlačítko "ZPĚT NA PŘEHLED", které slouží k návratu na přehledovou obrazovku. Uživateli nebude při odchodu z obrazovky zobrazeno žádné hlášení.

 

aisp_321

Obrázek 321 - Detail odeslané reklamace do ROB ve stavu Reklamace odeslána

 

V žádném z výše uvedeném stavu odeslané reklamace nejsou na detailu přístupné žádné další funkce. Detail odeslané reklamace slouží pouze k zobrazení a zjištění stavu vyřízení odeslané reklamace.

 

Na detailu odeslané reklamace je zobrazena sekce Údaje odeslané reklamace, která obsahuje údaje:

Datum odeslání - datum odeslání reklamace z nabídky Katalog OVM/SPUÚ a z detailu Vytvoření OVM nebo z detailu Vytvoření SPUÚ
Cíl - registr, do kterého byla reklamace odeslána, možný cíl může být jen ROB nebo ROS
OVM - identifikátor OVM, jehož editorem je uživatel, který reklamaci odeslal
Uživatel - jméno uživatele, který reklamaci odeslal  
Změna stavu - datum změny stavu reklamace, výchozí stav je "Reklamace odeslána"
Stav reklamace - stav v jakém se nachází vyřízení reklamace
Popis reklamace - popis reklamace, identifikační údaje zadané k vyhledání osoby v příslušném registru, obsahuje data osoby (reklamace z ROB) nebo IČO (reklamace z ROS)
Zdůvodnění reklamace - popis důvodu podání reklamace včetně dalších doporučených údajů (např. údaje kontaktní osoby)